Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/moname/domains/monameshkin.com/public_html/wp-content/themes/enfold/config-templatebuilder/avia-shortcodes/helper-masonry.php on line 322

نام پروژه  :  آلاچیق

آدرس         :   محمودآباد

کارفرما       :  مهندسین  نادر یزدی

طراح          : مهندس مونا مشکین مهر

تاریخ اجرا     :     1387

نوع پروژه : تفریحی

مساحت سایت پروژه : 100 مترمربع

مساحت ساخته شده :  70 مترمربع

مشخصات پروژه

خواسته کارفرما ایجاد یک فضای الاچیق مسقف جهت دورهم جمع شدن خانواده  ویک فضای آلاچیق با ارتفاع از سطح زمین جهت استفاده ازدید و منظر فضای سبز  در محوطه ویلای شخصی محمودآباد میباشد.

پیشنهاد طراح ، ایجاد یک بنای دو طبقه بود که شامل یک فضای سرپوشیده به همراه سرویس بهداشتی ، شومینه ، نیمکت های چوبی و یک آشپزخانه کوچک در طبقه همکف ، و یک  فضای نیمه باز (شاه نشین) جهت استفاده تابستانه و دید بهتر به محوطه در طبقه اول میباشد که از طریق پله سبک چوبی قابل دسترسی است.

برای نما سازی ، استفاده از مصالح طبیعی نظیر سنگ قلوه ای رودخانه ای در ازاره ها ی بیرونی و داخلی و دیواره شومینه  پیشنهاد شد . همچنین آجر قرمز در ترکیب با نیمکت ها و نرده های چوبی و سقف شیبدارسفالی، حس و حال فضاهای روستایی را منتقل میکنند.

هدف اصلی طراح ، تامین نیاز کارفرما با حداقل تخریب فضای سبز با دو طبقه کردن ساختمان  و تا حد ممکن کوچک و ساده سازی بنا میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید